I. Írásbeli házi feladat
A szerdai órán kiosztott feladatlapon (a 2001. szeptember 11.-i terrortámadásos) lévő egyik szereplő (pilot / flight-attendant / businessman / stb.) napjának képzeletbeli történetét megírni. (Mi történt vele a támadás előtt, mit csinált éppen, amikor a támadás történt, mi lett vele utána.) Próbáljatok meg minél kreatívabbak lenni. Ha valaki egyedül dolgozik, akkor annak legalább 8 mondatot kell írnia. Lehet ketten vagy hárman is összeállni; ha ketten vagytok, akkor legalább 12, ha hárman, akkor legalább 18 mondatot kell írni.
II. Szorgalmi házi feladat
A megírt történet előadása. (Itt természetesen célszerű néhány párbeszédet is beletenni a történetbe.)
III. Tanulandó szavak
rival
to share
to solve
agency
thick
to tidy
to prefer
together
IV. Tanulandó
- a rendhagyó igék múlt ideje (mindhárom alak) --> hétfőre a munkafüzet végén található listából az első 30 kell
- az eddig tanult igeidők, szerkezetek (egyszerű és folyamatos jelen, egyszerű és folyamatos múlt, will, going to)
(várható, hogy a továbbiakban minden héten kaptok egy kis nyelvtani gyakorló feladatsort)
V. 9/11 feladatlap
Íme a szerdán kiadott feladatlap (azoknak, akik esetleg hiányoztak/elvesztették):
9/11 – a terrible day
Let’s see what happened and what people were doing.
1. The terrorists hijacked the planes.
What were these people doing when the terrorists hijacked the plane? Write true sentences.
a. (pilots, talk)
________________________________________________________________________
b. (flight-attendat, give food to passangers)
________________________________________________________________________
2. The planes hit the towers.
c. (businessman, talk to the boss)
________________________________________________________________________
d. (sectratary, have breakfast)
________________________________________________________________________
e. (chauffer, drive)
________________________________________________________________________
3. The towers collapsed.
f. (firemen, drive to the towers)
________________________________________________________________________
g. (people, run down the stairs)
________________________________________________________________________
4. People heard the news.
h. (students, write a test)
________________________________________________________________________
i. (chef, cook)
________________________________________________________________________